Bildbomb

Idag är jag inne på min andra sommarlovsdag och börjar inte förräns 24 augusti, helt underbart.

Curre var på tävling i Sölvesborg. Otroligt duktig på tävlingsplatsen. Han skötte även sig kanon på banan.
I första klassen så hann jag inte visa hinderna riktigt så han sprang förbi första hindret men gick sedan runt banan med ett ner på sista. I andra klassen va han jätteduktig med ett ner.
Nästa helg åker vi till Hässleholm med honom.

Nu till helgen blir det Karlskrona med Cornelia och Brunte. Cornelia går två stycken 120, Brunte går 120 och 130.
Förhopningsvis är Cornelia redan kvalad till Falsterbo men det gör inget om det blir några poäng till i helgen ändå.

Någon gång i helgen kommer nog två ponnyer som ska ridas in från Jenny. Det ska bli roligt.

Imorgon ska Raguza och Rakel upp till Hästak och se om hon nu är dräktig med Heartbeat, jag vågar inte hoppas.


// Louise


Curre


Curre


Rakel


Rakel


Rakel


Rakel


Moses


Pärlorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0