Unghästarna

Unghästarna växer och växer, förutom Rakel (svarta) håller på sina stadiga 155 cm och nu är hon 2.5 år så jag hade varit glad om hon hade varit minst 160 nu iaf..
Elvis (mörkbruna) som också är 2.5 år är närmare 169 cm så nu kan han avvakta lite och bara växa i kroppen vilket det faktiskt ser ut som att han gör.
Zippen (ljusbruna) är bara 1.5 år men blir förmodligen ganska stor som det ser ut som men kommer inte bli en tung häst i alla fall. Äntligen har pälsen försvunnit och hullet börjar ta sig på honom :)


Kommentarer
Postat av: Karin

De ser fina ut, alla unghästarna, fast Elvis är finast :). Vi får hoppas att han slutar växa snart....
Ha det så trevligt i Falsterbo!

2013-07-02 @ 09:26:31
Postat av: Louise

Ja visst är Elvis fin, ska bli spännande med honom :) Det är dags att sluta växa nu faktiskt, så han inte blir alltför stor.
Tack, det ska bli en härlig semestervecka :)

2013-07-02 @ 20:11:58
Postat av: Sara Ekman

Vår tvååring är ju bara 153 cm... Hoppas hon växer lääänge bara så hon blir lite högre åtminstone :P Till hennes nackdel är att hon är väldigt proportionerlig redan nu, ser typ exakt ut som en av mina gamla c-ponnyer :P

2013-07-02 @ 22:19:55
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha då är din och min lika stora ungefär ;) Min ser också helt färdig ut i kroppen så då kan man undra om hon ska stanna på denna höjden ungefär! Hoppas att de växer lite till iaf. Du är ju inte så lång och växer inte min tillräckligt så kan du köpa henne ;)

2013-07-03 @ 15:46:14
Postat av: Sara Ekman

Haha bra idé! ;D

2013-07-04 @ 08:53:58
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0