Ponnyakuten

Här går det undan!
Igår åkte Bo-Gi till sitt nya hem i Alvesta. Jag tror det kommer bli perfekt, hoppas de får jättekul med honom.
Min trogne hästsponsor Marie kom med ännu en häst igår haha. Hon heter så mycket som SB Fleur De Santé men det får bli Flurran som de har kallat henne. Det är en svensk ridponny på 155-156 men ser väldigt stor ut jämfört med Curre. Jag får nog dubbelkolla så Marie verkligen har mätt rätt.
Hon löshoppades lite på eftermiddagen igår och där finns mycket gångarter och hoppning att plocka fram.
Hon är efter Leuns Veld´s Elegant-Möllegaards Orion Suprise.
Iår blev det även en galopprunda på Ernst i skogen, underbart snäll som innan så vi får hoppas att det håller i sig.

Idag har jag ridit Brunte medans Sofie linade Ernst. Sedan red vi Curre och Cornelia. Därefter linades även Flurran. Samtliga skötte sig utmärkt.
Jag kan inte ladda upp några bilder på Flurran så det får bli en vanlig bild på den bästa.


// Louise







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0