Tisdag

Tiden går alltför fort nu, jag hinner inte riktigt allt. Men det löser sig nog.

I Lördags var det ponnyhoppning i Mörrum. Curre va stencool och galopperade över de små hinderna, vilken härlig inställning han har. Bo-Gi är som vanligt mer vaken och kryckorna var inte speciellt populära denna gången heller haha. Men han skötte sig fint. Sprang förbi på ett annars nolla och i andra rundan ett ner. Blivit mycket lugnare bara på de gångerna han har varit ute.
När vi kom hem så red jag Cornelia och Sofie Brunte inför tävlingen i Åsbo. Efter det va det dags för Ernst att galoppera lite i skogen och busade gjorde han men fasen vilken go häst att rida, kanske ska behålla honom lite till?

I söndags styrde bilen mot Åsbo med Cornelia och Brunte. Cornelia va nolla och 4a i första 120, dubbelnolla och 5a i andra 120. Mycket fin i båda klasserna. Brunte hade ett ner i första 120, dubbelnolla och 4a i andra 120. Även han mycket fin i båda klasserna.

Idag har det varit spekulanter på Bo-Gi. Det gick super och han hoppade grymt, så vi hoppas på det bästa. Dock är det inte sålt förräns det är skrivet, så jag får luta mig tillbaka i stolen lite till.


// Louise



Ernst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0