Fantastiska häst

Undra om jag någonsin får en sådan underbar häst som Brunte igen? Det är mycket tveksamt.

Det blev V-plast i Tingsryd denna helgen istället för Älmhult och tur var kanske det då banorna hade varit konstigt gjorda. Airosto har aldrig varit min favorit då han har ställt till det onödigt för ryttarna.
Thomas Lenartsson gjorde mycket bra banor i Tingsryd i alla fall.
Brunte gick 120 på fredagen och han hoppade felfritt och jättefint men jag styrde på fel hinder, klant!
På söndagen gick han felfritt i 120 och hoppade bra, blev 8a i 120. I 130 hade vi ett ner pga ryttarmiss men han var skitfin.
Jag har lyckats sälja den vita fina d-ponnyn i torsdags till Anna, så den kom inte så långt ändå.
Jennys ponnyer hämtades i torsdags för vaccinering och de kommer ikväll igen och ridas för att sedan säljas.
Det har varit några och provat Curre idag och han skötte sig lysande. Otroligt snäll och bara hoppar även om han inte är så rutinerad.
I onsdags var vi hos Jana och löshoppade Solveig. Fasen vad hon hoppar, hoppas att hon hoppar likadant på 3-årstestet så ska det nog kunna bli en del poäng.
// Louise
V-plast 120
V-plast 130
V-plast 130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0