Kommer inte över det riktigt

Varje morgon när jag vaknar upp så hoppas jag att vi fortfarande är på Gran Canaria och värmen, men tyvärr vaknar man upp med regn och tjock äcklig lera.

Snart är det nyår och jag är helt säker på att 2012 kommer bli ruskigt bra. Många saker man har bokat upp sig på och det älskar jag.
Vi har faktist också bestämt att det blir en solresa på sommaren/hösten 2012, det ser vi fram emot.
Längtar något grymt efter tävlingarna också och det ser ut som att vi kan börja i tid denna gången om vädret håller sig såhär.

Idag blev det en lugn dag hemma. Red Brunte och Cornelia idag med lite bomträning på böjt spår, behövs alltid. Brunte verkar lite förkyld och trött så han fick på sig tjocktäcket med hals och stå inne idag istället vilket han såg ut att uppskatta.

På eftermiddagen så blev det lite pyssel med finaste Elvispojken innan vi åkte och tittade på Sporrens pay and jump. Där var många "gamla" hästar som man har haft här hemma innan, kul att se.
När vi sedan kom hem så fick Ernst röra sig lite i linan och han hade riktig cirkus en stund men sedan blev han riktigt fin.
Imorgon kommer ev en och tittar på honom så hoppas han håller sig i skinnet då.

// Louise

Elvis på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0