Fullt upp

Nu var det ett tag sen jag skrev.
När jag började blogga funderade jag ganska länge på vad jag skulle skriva och sedan gick det utför med en massa tråkiga vardagssysslor och allmänt klagande från min sida. Ska försöka skärpa mig, lite.

Jag var trött som få när jag vaknade i morse och inte nog med det, försenad var jag också. Inga kläder framlagda heller. Ja du hör, det kan inte bli annat än en dag man gärna vill slippa.
Väl hemma så var det stallet som väntade.
Eftersom Bogi kommer på onsdag så skulle den boxen grävas ut och göras iordning, skönt att det blev klart i alla fall.
Det var klippdags för Curre också, otroligt duktig och snäll pojk.
Sedan blev det en runda till ridhuset och det gick bra, eller ja hästarna är mycket fina men är väldigt självkritisk just nu och retar upp mig på det mesta. Hoppas det går över!


// Louise




Cassano Preem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0