Göteborg

Då var det dags att packa inför den tidiga tågresan (05:00) som går till Göteborg. Snacka om att jag har längtat efter detta. Underbart!
Sedan blir det hemresa på söndagen och är hemma vid 23-00 tiden och skolan är på måndagen (vill inte bara tänka på detta). Inte nog med skolan denna måndag utan det är denna fantastiska fysträningen för future riders vilket troligen är det värsta jag någonsin varit med om i mitt lilla liv.

Förhoppningsvis överlever jag denna veckan då vi troligen ska till Bruksprovet och kolla in lite fina hingstar. Ska ju leta upp en ny till Raguza iår om allt går som det ska, men har nog redan bestämt att det blir Cardento. Är väldigt glad för Douglas (Darco-Capitol) och iår är det två (vad jag har sett) efter honom. Den ena var det Emillion-Nimmerdor-Ariban xx på mödernet och den andra var det Baloubet du Rouet-Cor de la Bryére-Lagos. Röstar nog på den sistnämnda men det vet man ju aldrig.

Nej, nu är det dags att packa det sista som ska ner i den lilla väskan. Hoppas vi ses i Göteborg!

// Louise




Kolla in hans hoppning http://www.youtube.com/watch?v=W9xp2B4evmM

Kommentarer
Postat av: anna

Varför ska i betäcka henne igen? Varför inte tävla henne?

2011-02-25 @ 10:30:20
Postat av: Louise

Vi får se hur hennes avkomma blir. Det kan bli så att vi sätter igång henne igen och börjar tävla men ser fölet fint ut så blir det till att betäcka henne igen.

2011-03-08 @ 21:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0