Tävling

Idag kan jag faktist skryta om att jag inte har legat på soffan.
Fodrade på morgonen och rastade sedan av Curre och Bogi. Riktigt pigga båda två men blev finare mot slutet. Kanske är dags för de att åka på en pay and jump snart med dem?!
Sedan åkte vi till Karlshamn som var årets första tävling, eller pay and jump rättare sagt.
Cornelia hoppade 1 m felfritt och ett ner i 110 med jättebra flyt och språng.
Brunte hoppade felfritt i både 110 och 120, hoppade kanon och jag kan inte klaga på mig själv heller för all del.
Förhoppningsvis blir det att åka till Värnamo till helgen, men måste övertala pappa också och det är inte det lättaste vill jag lova.

Efter tävlingen blev det årsmöte för Sporren där jag fick priset som bästa sporrenryttare på häst.

Dags att sova kanske? Det är trots allt en dag imorgon också.

// Louise





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0