Bloggen har blivit fräsch

Ja, nu har det blivit lite mer ordning på bloggen. Riktigt fräsch om jag får säga det själv.
Men jag kan dessvärre inte ta åt mig någon ära, utan det är Emma Fohlin som har fixat den. Tack snälla än en gång :)

Idag har det blivit det vardagliga i stallet och en runda till ridhuset med hästarna.
De skötte sig kanon, men lite överskottsenergi finns där allt. Det blev lite hoppning också.
Kan vara bra att kolla upp så ögonen fungerar till hinderna.
Även lille ponnyn Curre fick hoppa, och idag va första gången som han hoppade riktigt bra istället för att ramla över.
Kan nog bli något för framtiden skulle jag tro.
Nu ska jag ut till stallet och kanske svinga mig upp på mina små föl som har gått och blivit 3 år, jisses vad tiden går!

Klockan 20:00 ikväll är det troligen det bästa program jag någonsin skådat, SOLSIDAN! Helt sjukt roligt!


// Louise



Dimarco eller "Ernst"


Här har han blivit stor




Dilba eller "Solveig"


Även hon har blivit stor, eller ja 144 cm men växer nog lite till.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ingen fara, bara roligt att kunna hjälpa till!! :)

2011-01-16 @ 20:36:06
URL: http://emmafohlin.webblogg.se/
Postat av: Louise

Va bra, för detta hade jag aldrig klarat av själv :))!

2011-01-16 @ 21:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0