Boktorsdag

Sitter och läser boken "Pojken som kallades det". Det står på utsidan av boken "går inte att slita sig från läsningen", men det är inga problem då jag tycker den är så grymt hemsk att jag knappt orkar ta in de hemska sakerna han utsätts för, i min hjärna. Den är helt brutal...

Idag har jag varit ledig, men har faktist gjort lite nytta ändå.
Tog lite sovmorgon, släppte ut hästarna, fick ett ryck och började koka kaffe (aldrig gjort förut), fixade stallet och svingade mig upp på Solveig, Ernst och Curre.
På eftermiddagen blev det en runda till ridhuset med Brunte bus och idag tyckte han att allt va väldigt roligt, speciellt sketlandsponnyerna som trippade runt på spåret. Men efter en stunds jobb så var han ruskigt fin.
Nu väntar sängen, godnatt!


// Louise




Kommentarer
Postat av: Elin :)

Den boken är nog en av de bästa självbiografier jag läst. Men fan vad hemsk och grym den är :/ Har läst allihopa han skrivit :) Kram!

2011-02-09 @ 22:10:45
Postat av: Louise

Ja, den är riktigt bra men samtidgt hemsk :) håller på med andra boken, men det blir nog tredje också :)

2011-02-10 @ 13:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0