En grå tisdag

Jaha gott folk, nu sitter jag här igen men har faktist ingen aning om vad jag ska skriva.
Vill bara skriva av mig på något vis.

Jag funderar alltför mycket under dagarna på sånt som egentligen inte är så viktigt just nu men ändå nödvändigt att få fram svaren till förr eller senare. Sedan glömmer jag istället bort att fundera på det som händer just nu.
Vad ska jag göra efter studenten? När ska jag flytta? Kommer jag någonsin att flytta? Ska jag flytta utomlands? Vad ska jag jobba med? Ska jag bara som nu, rida lite på halvtid eller ska jag göra det riktigt?
Tyvärr är det så lätt att vilja något men sedan märker man att det finns för lite engagemang i en själv och drar över problemen på andra.
Måste nog ta mig i kragen så att jag får lite ordning på mitt liv helt enkelt.

Ett konstigt inlägg men det är precis det som finns i mina tankar, många frågor men inga svar!



// Louise





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0