En helt vanlig tisdagskväll

Ja, nu sitter jag här med alla läxor och prov i famnen som jag har haft både veckor och månader på mig att göra klart. Men det är roligare att ta allt roligt på en gång, eller ja där ljög jag kanske lite. Men så är det med mig.

Har Matte B prov imorgon och det är svårt, mycket svårt och lättare blir det inte när syrran blandar ihop PQ-former, algebra, kvadreringsregler och allt vad det heter. Har satt igång en lång spotifylista på flera timmar med Volbeat så jag ska nog kunna överleva natten.

Skolan idag och varit lugn, lite för lugn på svenskan men det är sådant man får stå ut med när man har vikarie..
Blev ett mycket tråkigt information-om dagen-inlägg men det får ni allt ta!


// Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0