Humöret är på topp

Ja, idag är jag verkligen på topp!
Dagen i skolan har varit kort, men dessvärre ganska dryg.

Idag tog vi också upp att det är dags att planera inför årets solresa!
Resan ska göras i slutet av augusti enligt våra planer (som inte är något att våga lita på), vart har vi inte den blekaste aning om.
Många ska vi bli förhoppningsvis, ju fler desto roligare blir det!
Blir Turkiet om Madde får bestämma, men vi får väl se om hon får sin vilja igenom..

Tänkte också berätta att jag troligen ska få hit 6-åriga SB Bogi Breeze som ska vara hos mig på vidareutbildning, tävling och försäljning. När är inte helt bestämt beroende på vädret men antagligen i början av februari.
Det är en halvbror till SB Sea Breeze (samma mamma) som ser väldigt lovande ut.
Min fantastiska gamla ponny SB Sea Breeze köpte jag från Stuteri Brännebäck när han var 2,5 år gammal som tävlades tom Msv B som 6-åring innan han såldes till Norrköping. Där har han många placeringar i Msv B, bla 4:a i Ungponny SM med Martina Åhs.
Ska bli mycket spännande!


// Louise




SB Sea Breeze & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0