Lill-lördag

En ganska onödig dag i skolan då vi bara hade en planeringskonferens. Idrottslektionen var en helt annan sak som inte fanns i varken Nils eller mina tankar.
Har blivit en foundation och 2 pack Björn Borgisar rikare idag också.

När jag kom hem körde Sofie och jag med Curre en runda till ridhuset. Han har äntligen vaknat till liv och bjöd på riktigt bra idag. Sedan var det dags för lite bommar och hoppning, satan i gatan vad han hoppade. Där finns det mycket att plocka fram.

Har faktist fixat jobb till Falsterbo iår åt Sofie, Hanna, Anni, Rebecca och mig. Jag lyckades övertala Crew-ledaren att han skulle sätta Anni och Rebecca på parkeringen, vilken tur!
Hör att mor min plockar fram tallrikar nu, så det är dags att dra mig neråt.



// Louise



Här har vi stallets ponnykung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0