Lördag

Idag tog jag lite sovmorgon då pappa både fodrade och släppte ut, sicken lyx.
Sedan gjorde jag och Sofie färdigt stallet och drog en runda till ridhuset med hästarna vilket gick kanonbra.
Är förvånad över att de är så mjuka och fina även när de inte är i någon toppform.

Har anmält mig till årets första tävling i Nybro i februari så jag kan komma igång lite och sedan är det Älmhult som väntar helgen efter om jag inte minns fel. Längtar så grymt mycket efter tävlingarna nu att jag knappt kan sova på nätterna..

Jag vill verkligen ha ett ridhus hemma NU! Vi får väl se om allt tjat från min sida hjälper till så vi kan sätta fart och bygga ett, eller två kanske? Nej två blir det inte men hade ju inte klagat..

Ikväll blir det en lugn kväll med Sofie och en massa onyttigheter. Gamlingarna har åkt till Kossa och Krille. Sköönt. Ha en trevlig lördagskväll!


// Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0