Lördag

Idag känns det som att jag har haft fullt upp men ändå inte gjort någon nytta för fem öre.
Släppte hästarna, åt frukost, hämtade hö, fixade resten av stallet och sedan åkte vi (jag, Sofie och Anni) till karlshamn.
Åker man in till karlshamn så är det en självklarhet att åka till Mc Donald´s.
Sedan åkte vi på pappas matlista så det va bara att se glad ut och glida in på underbara Lidl, enligt pappa iaf.
I vår familj så har vi smöret Bregott som vi uttalar Bree gott, men av någon konstig anledning så finns det folk som uttalar det Brregott (Anni är inkluderad). Mycket lustigt..

Nu vill jag bara få igång hästarna riktigt, längtar så jag kan dö efter träning men framförallt tävling.
Brunte har tröttnat på hemmalivet, han går och biter av svansen på Ernst och täcket vilket inte uppskattas särsklit mycket då det är en fördel om han har svans när han ska visas i Maj.



// Louise






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0