Märklig diskussion

Ja, detta inlägg är ganska märkligt må jag säga!

Ska dasslocket vara uppe eller nere?!
Denna diskussionen kom upp när jag och Louise var på Gran Canaria för någon vecka sedan.
Jag har faktist aldrig tänkt på det men efter någon dag på hotellet blev Louise tokig på mig för att jag inte fällde ner dasslocket efter besöket. (konstiga johannishusbor?!)

Jaja, själv tycker jag absolut att man överhuvudtaget inte ska röra detta dasslock.
Det är liksom tillräckligt mycket snuskigheter på det och sedan ska nästa person som kommer in på besök behöva ställa upp det. Ellerhur?

Har funderat på detta i två dagar så kände mig illa tvungen att skriva det :)

Vad har hänt idag då? Jo, jag gick upp relativt tidigt (08:00) och mockade stallet med min lite halvt handikappade syster som springer runt med kryckor. Sedan va det dags för lunch till både hästarna och mig innan jag red Cornelia, Brunte och Curre.
Imorgon blir det Björneträning i Karlskrona, nästan privatlektion faktist pga av att det inte är så många som kan vara med.


// Louise




Kommentarer
Postat av: louise

Det ska vara stängt, ser så fruktasvärt ofräscht ut annars

2011-01-06 @ 20:19:44
Postat av: bodiin

haha nej louise, det ska vara öppet!

2011-01-06 @ 20:33:30
Postat av: anni

bara louise som är konstig!! jag är faktiskt med jhusbo o jag höll ju med på o hålla det öppet ;)

2011-01-07 @ 16:50:53
Postat av: bodiin

haha jaa jag tror med det!

Bra där Anni, det är ordning med dig ;)

2011-01-09 @ 14:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0