När allt är perfekt

Hela dagen har varit så bra som den bara kan bli, lustigt men sant. Skolan började med Social Omsorg och slutade med det omtalade Matte B provet som jag säkert ska kunna få MVG i, eller nej där ljög jag faktist. Sanningen är den att jag är ganska bra på att ljuga men det kan ni väl försöka hålla lite tyst om. Jag håller mig i alla fall till de vita lögnerna.

Mycket skratt har förekommit idag. Nils och jag kommunicerade på ett ganska märkligt sätt men samtidigt ger det så mycket skratt att det är sjukligt.

När jag kom hem blev det till att gå ut till hästarna direkt och åka till ridhuset. Allt stämde verkligen idag. Cornelia och jag kommer verkligen bra överrens nu. Från början tyckte vi ganska olika om de flesta saker men nu, kändes allt perfekt. Brunte ja, jag säger det och kommer alltid att säga det: Fan vilken underbar häst!! Finns inte så mycket annat att säga än att han bara är bäst, för mig i alla fall. Helt perfekt.


// Louise



Brunte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0