Svett

En lugn skoldag där jag inte har gjort någon nytta alls. Fick tillbaka matte b provet och det gick som väntat, rakt i botten.

På tal om svett. Fan rent ut sagt, vad jag har jobbat idag. Det var dressage med Spralette. Kan säga att det jag skrev häromdagen om att "allt kändes perfekt med Cornelia" inte stämde idag, haha. Hon var inte särskilt intresserad av att hjälpa mig igenom "nära döden träningen". Jag vet i alla fall vilka som kommer ha grym träningsverk imorgon. Underbart!

// Louise




Kloka ögon, klok häst?!

Kommentarer
Postat av: anni

haha börjar alltså bli lite reda på dig med nu ;)

2011-01-26 @ 18:41:27
Postat av: Louise

haha ja, nu ska det tränas ;) Men det är hemskt att träna för henna alltså, man är ju typ helt död i hela kroppen och ändå skriker hon att man ska jobba hårdare ;)

2011-01-26 @ 20:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0