Första inlägget

Jaha, då sitter jag här framför datorn och skriver, suddar, skriver och åter igen suddar ut.
Det är inte lätt att komma på vad man ska skriva och det gäller ju att skriva något läsvärt och det är ju inte det lättaste.

Jaja, jag ska försöka presentera mig lite kort och vad jag egentligen sysslar med.
Jag går andra året på Omvårdnadsprogrammet på Väggaskolan. En riktigt bra linje men framförallt ruskigt härliga elever.

På fritiden håller jag på med hästar och jag tror det är något jag vågar svära på att jag aldrig kommer sluta med.
Jag hade inte så mycket annat att välja på när jag var yngre då både mamma och pappa red och hade lite hästar och någon egen uppfödning vilket jag är väldigt tacksam över nu. Jag ska presentera hästarna i ett annat inlägg. Jag har inga imponerande meriter i hoppningen men har kommit en liten bit på den långa vägen. Jag har ridit en del ponnyer och sålde min sista ponny SB Sea Breeze 2009 som jag red upp till Msv B. Därefter har det blivit häst. Raguza var min första häst som jag tävlade lite, sedan tog jag över Cassano Preem eller "Brunte" från min syster. Det är han jag har tävlat nu det senaste året i 120 med nollrundor och även placerad i 125. Men jag satsar på något snäpp större 2011. Jag har även en unghäst och någon ungponny kvar som ser lovande ut för framtiden. 

Nog om detta, jag har med andra ord lite att jobba med.

Ha det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0