Tiden går

Tiden går verkligen fort när man är "ledig".
Idag var vi på tävling med Curre på sporren och han skötte sig jättebra.
Han var nolla i LD och två ner i LC. Jag satte upp tempot lite mer och då måste man vara lite snabbare upp också men det lär han sig fort. Han hoppade stort och runda fina språng så är jättenöjd med honom så det blir nog LB snart.

I fredags var det midsommar också. Det blev en minst sagt galen kväll/natt på Tjärö, men kul hade vi.

På fredag åker vi ner till Falsterbo med Cornelia och husvagnarna. Tävlingarna börjar på lördag så planen är att Cornelia ska ridas där lite på eftermiddagen när vi kommer ner. Imorgon ska jag börja packa och kanske köra till någon hästaffär så jag har med det jag behöver och lite till. Är ruskigt tävlingssugen nu!

// Louise






Curre


Curre


Curre


Curre


Curre


Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0