Älmhult över

Jaha nu var denna helgen i Älmhult över.
Fick nästan lite sovmorgon idag då jag inte red första klassen så vi var i Älmhult strax före 11.
Framhoppningen är inget annat än katostrofal men det gick utmärkt att rida ute iår så det underlättade lite.
Brunte var dubbelnolla men utanför placering i 110, nolla i 120 och placerad med riktigt bra runda.
Cornelia hade ett ner i omhoppningen i 110, nolla i 120 och placerad med kanonrundor. Hoppade mig ur sadeln! Har upptäckt dolda talanger idag hos Cornelia vill jag lova.
Thomas Sandström kom fram idag och gav beröm angående Bruntes hoppning, det är alltid kul.

Har fått lite jobb också. Det ska komma en 3-åring efter Ludvigs Champion som jag ska rida till/rida in och sedan sälja. Har dock fullt stallet just nu så måste se till att sälja lilla Bo-Gi men hade velat starta han lite först kanske.
Jaja, det löser sig säkert. Nu är det dusch, plugg och godnatt!

// Louise





Cornelia som 3-åring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0