FF lördag

Igår åkte päronen till österrike så nu har jag och sofie en lugn vecka framför oss.

Idag har det inte varit så hög aktivititet hemma. Sofie och jag fixade stallet, anna och jag bytte vatten till hästarna och sen hjälpte jag lilla sara att hoppa uppe i paddocken. Sofie åkte på dressage tävling med Cornelia strax efter ett så då begav jag mig ut och red Curre. Nu väntar jag på att dressyrtanterna ska komma hem så vi kan rida de andra hästarna.
Cornelia hade gått fint och blivit 3a i LA så hon är säkerligen mjuk tills imorgon. Hon ska bara gå en klass imorgon i karlshamn och Brunte får stanna hemma och vila lite.

Nu ska jag ut och göra iordning hästarna.


// Louise



Småpojkarna i Karlshamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0