Göteborgssjuka

Denna förkylningen är den värsta jag har varit med om i mitt liv och att den har hållit i sig sedan söndags och att den fortfarande är kvar gör inte saken bättre. Kanske skulle tagit den återställaren på söndagen ändå?!

Idag släppte jag ut hästarna och mockade lite, någon timme senare red jag Curre och Bo-Gi. De gick kanon så nu ska de in till ridhuset och hoppas lite så de kan gå pay and jump i Karlshamn den 13 mars.
När jag kom in igen efter ridpassen var benen och armarna som spagetti ungefär så jag knarkade lite ibumetin, halstabletter och tuggumi. Hela mitt rum var fullt med äckliga snytpapper och koppar med gammalt te men vad ska man göra?

När Sofie kom hem så gjorde vi klart det sista i stallet och red Cornelia och min lilla guldklimp.
Känns som att han är i topptrim inför Älmhult så jag hoppas att det håller i sig också.
Det ser ut att bli en lång söndag då det är 400 starter i 3 klasser. Tur att man inte hoppar sista klassen i alla fall.

// Louise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0