Heartbeat

Ja, det blev hingstvalet för iår. Det finns för mycket hingstar att välja på här i världen. Jag har suttit med hundratals kataloger och läst på sidor om en massa hingstar. Så igår kväll bestämde jag, mamma och Sofie att vi helt enkelt tar Heartbeat. Vi får väl se vad pappa säger när han kommer hem imorgon om detta men han har också tjatat om Heartbeat eller Heartbreaker så han blir nog ganska nöjd ändå.
Sofie och jag körde upp Raguza och Rakel imorse och hon var klar att semineras så förhoppningsvis är hon klar tills på fredag så vi kan ta hem dem.

I söndags var det tävling i Sölvesborg. Cornelia hade ett skitriv men en jättebra runda och knep en 12:e placering ändå i första 120, i andra 120 var hon dubbelnolla och 2:a.
Brunte hade ett onödigt riv på sista hindret men även där bra runda, han kom precis utanför placering i 120, i 130 var han dubbelnolla och 2:a, han hoppade kanon och jag red bra så jag kan inte vara annat än nöjd med den dagen.

// Louise



Heartbeat


Heartbeat


Cornelia


Cornelia


Brunte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0