Höst/vinter trötthet

När man åker till skolan är det kolsvart ute och när man kommer hem så är det också kolsvart ute, är det konstigt att man bli trött på livet då?
Längtar redan efter tävlingarna och när det är ljust ute.

Igår kom Anni och red Raguza och Cornelia medans jag red Brunte och Ernst. Sofie har fått någon konstig infektion så är inte speciellt pigg och då är det skönt att få lite hjälp :)
Brunte var jäkligt pigg igår och det är bra, bara han inte kastar av mig. Ernst var jättefin som vanligt.

Äntligen är det helg och får se om det blir fest eller vila :)

// Louise


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

checka in min nya blogg om min NYA ponny som jag äntligen har köpt efter att ha varit skötare på honom under en längre tid, missa inte det!:)

www.dompe.blogg.se

2011-11-30 @ 18:16:49
URL: http://dompe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0