R.I.P

Facebook är full av kommentarer angående denna fruktansvärda händelse i hästvärlden. Jag satt och tittade i mobilen på livesändningen från Italien. När Lamaze hade hoppat så tittade jag inte så noga men ser bara att Hickstead tappar balans, ramlar ihop och någon sekund efter så är han död. Eric tar tyglarna och kan inget annat göra än att stå där. Usch vad jag skakade när jag såg detta, så fruktansvärt hemskt.. Tror inte att någon i sin vildaste fantasi kan förstå hur det känns för Eric. Hoppas han kommer igen och hittar en OS häst till London, frågan är om han kan hitta någon som Hickstead... Jag orkar inte bara lägga någon tid och ork att läsa de idiotiska kommentarerna som har skrivits angående detta. Trodde inte det fanns sådana hemska människor i världen. // Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0