Nöjd efter dag 1

Idag rullade hjulen till Karlshamn, underbara Karlshamn tycker jag faktist.

Cornelia gick ut först i dagens första klass 120. Hon var kanonfin och även jag red bra så det resulterade med en dubbelnolla och 3e placering.
I andra klassen 130 var hon också väldigt fin och för ovanlighetens skull red jag riktigt bra. Det blev en dubbelnolla och 10e placering. Tror att vi har hittat tillbaka till varandra, skönt.

Brunte har stått hela dagen och väntat och väntat medans Cornelia hoppat men tillslut fick han också ut och hoppa i 130.
Han va superfin på framhoppningen och väl inne på banan så lyckas kedjan till bettet snurra sig så han blev otroligt känslig pga det men det är bara att gilla läget och rida. Han var jättefin och jag red bra så det kändes bra till imorgon. Han rev sista i grunden som var en stor oxer och han tryckte helt enkelt inte tillräckligt så fick ner det.

Imorgon tar vi nya tag :)

// Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0