Sista ponnyn

Då var även sista ponnyn Curre såld.
Han besiktigades i Tingsryd på atg-kliniken och var helt fri från problem.
Jag själv var inte där men både Sofie och Anni var eniga om att det var extremt hårt böjprov. Kan inte förstå varför man ska ta i så hårt när det gäller sånthär? Läser inte veterinärerna om hur det egentligen fungerar med böjprov? Tydligen inte..

Det blev lite jobb på praktiken sedan hem och rida med Sofie och Anni. Brunte var finfin att rida. Sedan blev det lite löshoppning med Ernst och han tyckte det var riktigt roligt idag och hoppar bättre och bättre för varje gång.

Breeders är igång. Hade jag själv fått välja så hade jag varit där från idag tills på söndag men det går tyvärr inte. Ska bli riktigt roligt i alla fall att se de fina hästarna.

Just nu är det mycket som händer på en gång, körkort, praktiken, skolan, matteprov, engelskaglosor, hästar och en massa annat. Vill bara få mitt körkort nu så jag slipper åka in till ronneby var och varannan dag.


// Louise





Ernst på 3-årstestet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0