En häst till i stallet?!

Ja tro det eller ej men vi har fått tillökning i stallet.
Det är lilla söta ponnyn Salsa som nu bockar och försöker kasta av sin ryttarinna och ska stå här i några veckor.
Jag red in henne som 3-åring och hade henne någon månad som 4-åring också så jag vet precis vilken envis ponny hon är.

Jag red henne idag och var redo att ramla av ett par gånger men jag slapp det helt, tror att hon vet att det är tant Louise och då är det ingen mening att försöka kasta av för jag ger mig aldrig ;)

Sedan red Anni Cornelia och jag Raguza.
Hon var riktigt fin och lugn, synd bara att hon inte alltid kan vara det..

Sist men absolut inte minst så fick Brunte rastas också och han kändes himla fin och väldigt pigg, lite bombaktig i början och trött blir han aldrig.

Hislop fick vila idag. Han har longerats nästan varje dag med sadel så nu är det dags för ridning, vilket jag inte tror är några problem alls.

Igår var det studentfest och ballottningen, en riktigt bra kväll var det men man mår väl inte helt hundra idag tyvärr haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0