Studentkryssningen

Vilken grymt rolig helg det har varit alltså!
Fullt med galet folk som man inte känner, en liten mängd med folk som jag inte har träffat på väldigt länge, billig dricka, ruskigt bra musik, äcklig mat, lite spyor överallt, bråk om en söndrig guldhatt och mobilen som hamnade i toaletten, så det kunde inte bli så mycket bättre.

Jag är varken skyldig till spyorna eller bråk om hatten, men det där med mobilen som hamnade i toaletten är jag faktist skyldig till.
Jag hade bara bakfickor så telefonen fick befinna sig där och när man festar så blir det många besök på toaletten och jag kom ihåg att ta bort telefonen från fickan innan jag gick in på toan alla gånger utom en.
Denna gången hör jag att det smäller i toan och funderar på om det är någon bredvid som gör nummer 2 men nej det är min stackars telefon som alltid kämpar genom eld och vatten för att överleva min vardag som nu ligger i toaletten.
Jag funderar under några sekunder vilket stackars finger som ska tvingas ner och hämta telefonen men det är bara att bita ihop och plocka upp..
Tro det eller ej men den överlevde även detta, dock så har kameralampan lyst konstant sedan dess.

Nog om detta tjaffset, det var iaf grymt kul och måste absolut göras om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0