Bra och dåliga nyheter

 
Vi börjar med dem bra för att vara lite positiva då.
Marianne var och kände igenom hästarna i förgår och hon tyckte att de var välmusklade och mjuka så det känns ju skönt.
Dagarna rullar på ganska fort och imorgon är det sista dagen för mig på mitt sommarjobb, läs fantastiska sommarjobb. Tänk vad tiden går fort när man har roligt.
 
Jag kommer att vara hemma och satsa på ridningen nu vilket känns underbart.
Sofie min syster flyttar till Kalmar nu i slutet på augusti och hur jag nu ska klara mig utan henne vet jag inte...
 
Den dåliga nyheten är att Raguza kollades idag men var inte dräktig med den grymt fina hingsten Toulouse, tråkigt men sant så nu sätter jag igång henne från en ca 1 månads vila för att börja tävla igen, sedan blir det antagligen betäckning tidigt i vår istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0