Dagens inköp

Nuförtiden handlar jag inte saker som "inte behövs" utan endast det som är ett måste.

Hisse är en riktigt go liten häst men tittar en del på saker runtomkring istället för det framför honom så nu har jag beställt dessa sk. blinkers från dyon som kostar 149 kr. Helt otroligt billiga för att vara från det märket, det mesta därifrån kostar från 600 och uppåt så tummen upp för detta och hoppas att de fungerar på honom.

Idag blev det tidig morgon för att hinna rida innan OS. Vi har fått en "beridare" till stallet också som har hjälpt till med ridningen. En tysk tjej som gick förbi igår när vi löshoppade 2.5-åringarna och hon råkade vara väldigt duktig också så det var ju hur bra som helst.

Efter att ha sett på OS där Sverige var grymma så åkte vi till Isahoas häst för lite debut ridning/hoppning inför nästa helgs tävlingar och det gick lysande. Sedan åkte vi direkt till Karlskrona för att titta på Olssons blivande häst som såg otroligt bra ut och på det stället fick jag ytterligare lite jobb att rida in hästar.

Dagen kan sammanfattas som riktigt bra och bättre blir den för nu ska jag grilla med dem allra bästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0