Julmys

Jag är absolut inget fan av denna snön och all is. Jag vill ha värme och grönt gräs.
 
Men man får ta det som det är helt enkelt och nu när det inte har skottats alls på våra småvägar så har vi knappt kommit ut med bilarna, alltså riskerar vi inte att åka iväg med hästarna heller till ridhuset.
Dubben och Hisse är de som behöver ridningen och träningen mest över vintern för att vara redo inför lite småtävlingar för Dubbens del och Hisse ska kunna komma ut på lite mer tävlingar och något snäpp mer avancerat. Hoppas att vi kan börja köra till ridhuset inom kort så de inte tappar konditionen.
 
Idag har det blivit stallmys istället för ridning med alla hästar. Inte så tokigt det heller.
Vet inte riktigt hur jag ska klara mig så länge som till januari-februari någon gång när tävlingarna kör igång, jag är så vansinnigt tävlingssugen med att komma ut med både Raguza och Brunte och bebisarna Hisse och Dubben :)
 
 Bästa Brunte som vann två stycken 130 två helger på rad, detta var i Gärds :)
 

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Vill inte heller ha snö och is, blir så jobbigt med ridningen :/ Men nu får Marco vintervila till början av januari, planerar att åka till Alingsås med honom första helgen i februari och tävla :)

2012-12-06 @ 07:52:30
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Louise

Nej visst är det tråkigt med snö och is, inga skogsrundor och bara rida i ridhus :/
Det blir en välförtjänt vila för Marco, ni har haft ett riktigt bra år och gjort så många fina rundor :)
Ska bli riktigt spännande att följa er nästa år också :)
Kram

2012-12-06 @ 12:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0