Lycka

Lycka enligt mig är att se hästar utvecklas och även att man själv utvecklas. En annan lycka är också att se ens egen uppfödning utvecklas på rätt helt rätt sätt.

Vi sålde vår egenuppföddning Dimarco eller "Ernst" som vi kallade honom till Sara Ekman tidigt i vår. En riktigt duktig tjej som har utbildat honom helt rätt och gjort ett flertalet felfria rundor i 1m iår och innan hon köpte honom så hade jag bara startat honom en pay and jump 60-70 cm. Kanske vi får se de i Falsterbo och Breeders nästa år?

Vi har möjlighet att följa varenda steg med "Ernst" med alla rapporter, bilder och filmer som Sara skickar och det är superkul :)

Jag har lagt in filmen från pay and jumpen när jag red och den andra filmen är från när Sara är hos Ingvarsson och hoppar. Jag är helt övertygad att det finns mycket hoppning att plocka fram i "Ernst". Jag önskar Sara stort lycka till i framtiden med sina hästar :)


Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Tack, vad kul :D Får hoppas vi kommer långt i framtiden, lille busen o jag :) :)

2012-12-12 @ 21:37:16
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Louise

Det är jätteroligt att ha så mycket kontakt med dig :D Ni kommer definitivt komma långt :) :)

2012-12-13 @ 08:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0