Skit också

Jag mötte Karlshamns ridklubbs hemsida med en besvikelse, att pay and jumpen är inställd imorgon.
Jag förstår de helt pga detta vädret och att det är för få anmälningar men jag hade verkligen behövt åka dit med Dubben och Hisse.

Hoppas att sporren har kvar sin så vi iaf kan åka dit :)

I förgår var vi i ridhuset med Hisse och Dubben för lite ridning och hoppning.
Båda skötte sig bra, Dubben fick hoppa lite mindre än Hisse eftersom det var markarbetsträning för Alette igår.
Dubben var riktigt fin idag och jag börjar få ordning på övergångarna och rakriktningen.
Hisse som Sofie red börjar bli riktigt häftig på marken nu och är betydligt starkare i kroppen. Energi har han så han hade orkat galoppera ett par timmar till ;)


Lyxigt när man får nyharvat varje gång vi är i ridhuset i Hoby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0