2012

Jaha då har vi kommit en liten bit in på det nya året :)

Nyårsfirandet i Helsingborg blev riktigt lyckat :)
Jag lyckades dock tappa den lappen man får när man har hängt in jackan i gaderoben så när Tempel stängde och jag gick upp till gaderoben för att hämta min jacka så har någon fattig stackare hittat min lapp och tagit ut min jacka haha. Som tur väl var så hade jag vara nyckeln till hotellet, busskort och hörlurarna i fickorna vad jag vet.
Dagen efter när vi sitter på tågstationen så ringer det något okänt nummer som säger att de har hittat min jacka.
Vi får väl se om jag får hem den.
Trötta var vi efter att ha sovit typ en timme men efter att ha ätit en god pizza i Lund så gick hemresan lättare.

Idag skulle man varit i Helsingborg efter Rolf-Göran har clinic men man får väl skylla sig själv när biljetterna blev slutsålda så snabbt.
Ska bli riktigt kul att se Ludger Beerbaums clinic i Göteborg iaf.

// Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0