Videoblogg

Det känns som att min blogg har blivit till en videoblogg numera, men det är väl roligt? Dagarna går och det är mycket som händer i huvudet just nu så har inte riktigt hunnit med att skriva något. Filmen nedan är från förra helgen där Raguza fick hoppa lite. Det kändes bra, hon har sin egna stil i hoppningen men tryck finns det i henne och hon bangar inte för något. Rolf-Göran Bengtsson vann Jerringpriset. Snacka om att han var värd det, punkt slut. Som ni kanske har sett på facbook så har jag skaffat hund. Helt underbart go liten Bitza. Är så jäkla glad över att jag köpte henne. Hoppas att hon vill bli min lilla stallhund i framtiden. Denna helgen ska alla 4 hästarna hoppas och det kommer troligtvis bli film så bli inte förvånad om det kommer upp en massa filmer här efter helgen. Vi har också anmält oss till årets första tävling, Osby med Brunte, Cornelia och Raguza. Samtliga går 110-120 om allt är går som det är tänkt. Har också anmält Ernst, Cornelia och Raguza till Pay and Jump i Ronneby i slutet på januari. Längtar grymt mycket tills tävlingarna är igång igen, ser verkligen fram emot detta året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0