Det är nära nu

Ja det är inte långt till studenten nu och jag är ledig nästan varje dag nu fram tills den 14e när det är dags att lämna gymnasiet för alltid.
Dock känns det inte som att jag är ledig eftersom det är ganska mycket att fundera på med studenten, det med hästarna och allt annat också.

Det är ju Hislop, Rufus, Brunte, Cornelia och Raguza som rids just nu så det är lite att göra när det bara är jag som rider hästarna.
Sofie har varit borta sedan i måndags och kommer hem på torsdag så då är det ännu mer för mig att göra, och dessutom vara helt själv i stallet är jag inte van vid heller haha.

På lördag gör Hislop sin tävlingsdebut i mörrum, ska bli spännande att se vad han säger om det.
På söndag ska Raguza, Brunte och Cornelia åka till gärds.

Ska bli riktigt roligt till helgen. Det värsta är bara att 4 hästar ska broddas, det är inte roligt för ryggen...

Skickar med några bilder på Hislop nedan, dock av väldigt dålig kvalité.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0