Flipp & flopp

Ja idag åkte vi till Ljungby med Brunte i Cornelia. Dagen kan sammanfattas med både flipp och flopp.

Cornelia gick 120 två faser med näst snabbaste tiden men rev sista hindret, slarvmaja!
I 130 hoppade hon himla bra med ett riv på näst sista som var mitt fel men hon gick inte fram för skänkeln som hon brukar så gissar på att det är dags för henne att brunsta.

Brunte var superfin i 120 och var dubbelnolla med en 12e placering om jag inte minns fel.
I 130 var han galet fin fram till denna trippelbarr, eller nej denna jävla trippelbarr! Där får jag skit på linsen och missbedömmer avståndet så han landar på bommarna och jag ramlar av.
Stackars stackars Brunte förstår ingenting. Så tråkigt då allt var perfekt innan händelsen men så är det..

Nu ser vi framåt istället och styr hjulen mot Karlshamn nästa helg med alla tre älsklingarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0