Hislop

Det blev praktik idag 7-15 och sedan hem till hästarna i det underbara varma vädret.

Fixade stallet, fyllde på nytt vatten till alla hästarna och öppnade den stora delen av hagen till 1-åringarna så nu går de på "bete" vilket de verkade tycka grymt bra.
Sedan tog jag Raguza i linan och hon har nu börjat med sitt underbara headshaking-flug problem, det är inte roligt kan jag säga!!

Tog in hästarna och passade på att gosa och borsta lilleman eller Hisshopp som jag säger.
Riktigt go och lugn är han men frågan är om han är lika klok som Brunte, tveksamt.
Imorgon ska han få gå upp till paddocken och löshoppa lite.

Bilden från när jag provred i höstas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0