Nu ljög jag

Den där nyheten som jag pratade om i senaste inlägget kommer jag inte berätta om idag, det tar nog en vecka till ungefär skulle jag tro :)

Idag fixade jag och Sofie stallet innan Anni kom med sprättgalna Akleja.
Vi red Brunte och Akleja en stund och sedan bytte vi. Då var det dags för mig att hoppa Akleja och det gick rätt bra faktist även om hon är vansinnigt spänd så hon fick kliva över en 90 oxer iaf och trycket finns i henne så det räcker och blir över. Hon hade behövt gå över bommar varje dag så hade det spända lugnat sig lite.

Sedan åkte vi till Karlshamn för att titta på unghästarna och det var ett par riktigt fina.
Klockan blev över 20 och det var dags att motionera brudarna också och de skötte sig fint.
Imorgon blir det äntligen tävling, hoppas jag kan sköta mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0