Full speed

Lite dåligt med uppdatering de senaste dagarna.
Det har inte varit så stor variation under dagarna så nu uppdaterar jag om allt istället.

Jag har haft hemstudie hela veckan så det är riktigt skönt att vara hemma och få lite gjort faktist.

Den nya hästen sköter sig jättebra och idag kommer Stefan och ska slänga på skor också.
Ägaren trodde att han var ca 155 men när jag mätte honom så var han närmare 160 och det är ju toppen.

Dressyrbebisen har vi hanterat mycket varje dag och hon har fått vara i paddocken och galopperat över bommar och alla möjliga konstiga saker.

Hislop sköter sig som en liten prins. Idag hoppade han en liten bana fint och avslutade med en oxer på 120 höjd superfint. Denna hästen gillar jag starkt.

Brunte har skött sig ganska bra men har kommit in i något när man ska testa allt både vid ridning, lastning och tömkörning så idag fick han åka till Allette vilket gick superbra men han skulle givetvis försöka komma undan under hela passet.

Raguza och Cornelia har varit fina att rida och de sköter sig, skönt!

Igår var vi på Vägga med nästan hela Smålands befolkning. Riktigt god mat var det och roligt folk, kan inte bli bättre än så.


På bilden är det min lilla kusin Agnes och världens bästa Brunte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0