Karlshamn dag 2+3

Vi börjar med gårdagen som jag var väldigt nöjd med.
Raguzas första 130 på ett tag, dessutom nationell 130. Hon rev hinder nr 2 men annars var hon felfri och jättefin.
Brunte gick 135 och hoppade.. Ja vad ska jag säga, han hoppade fantastiskt bra och jag red rätt bra också. En felfri runda och en 7e placering.

Idag söndag så gick Raguza 130 igen och hon hade även här ett skitriv men min ridning var riktigt bra.
Brunte gick 140 och jag ska guida dig genom banan. Hinder nr 1 perfekt läge, hinder nr 2 jag missar läget och det blir riktigt trångt, hinder nr 3 bra, hinder nr 4 bra, hinder 5a&b stooort språng in då han gick på 5 istället för 6, hinder nr 6 bra men lite kort, hinder nr 7 pga hindret innan så kommer jag lite stort och han drar ner bakbommen, hinder nr 8 perfekt, hinder nr 9 perfekt och hinder nr 10 lite kort på hindret men ändå bra galopp fast han drar ner bakbommen ändå.
Galoppen, galoppen och åter galoppen handlar detta om. Jobba på!

Världens bästa häst, enligt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0