Äntligen

Som jag har längtat, tidigt imorgon åker vi äntligen upp till Göteborg horse show! 5 dagar med shopping på mässan, fest samt världens bästa hästar och ryttare kan ju inte bli så mkt bättre.

Det har inte hänt så mkt "utöver det vanliga" de senaste dagarna. Det var träning i torsdags för Björne med Dubben och det var inte den enklaste och kanske mest optimala för en unghäst som är lite hoppad men han gjorde det väldigt bra fina pojken :)
I söndags tittade vi på lite hästar och hittade en som kan bli mkt spännande för framtiden och dessutom har samma pappa som Brunte. Ingen kan dock bli som Brunte men den var läskigt lik honom på många sätt.

Dagarna går men stenen i magen består. Har inte kunnat skriva om Brunte här på bloggen och jag kan inte säga att det känns ett dugg bättre nu men med alla underbara vänner jag har så hjälper de mig på något sätt att klara dagarna ändå.


Hoppas du har det bra i himmeln älskade Brunte


Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Vi ses på Scandinavium! :)

2013-04-24 @ 07:57:37
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Louise

Det gör vi Sara :))

2013-04-24 @ 13:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0