Hislop Preem 120


Kommentarer
Postat av: Josefina

Snygg runda!! Ser verkligen super fin ut! Grattis till nollrundorna också :)../ Josefina

2013-04-08 @ 07:32:02
URL: http://josefinalekanderuggla.blogspot.se/
Postat av: Louise

Tack Josefina :) Inte den bästa rundan direkt men han gör jobbet bra och det är det viktigaste :)) När är nästa tävling för dig?

2013-04-08 @ 13:02:05
Postat av: Sara Ekman

Hihi så gulligt att han får godis över läktarkanten när ni är klara :D

2013-04-09 @ 10:26:02
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Louise

Hihi ja det gör vi nästan alltid med de, gäller att muta för att de ska göra sitt bästa ;)

2013-04-09 @ 17:59:01
Postat av: Josefina

Hmm..missade att du svarat ;)..Ja du var i Olofström i helgen ingen bra tävling alls den är som bortblåst i mitt minne:P..Dock har han känts väldigt spänd och stressad i hoppningen sista tiden så har nog hittat en anledning nu så blir nog ingen tävling på ett litet ag med lillemannen..Så nu får Camaron komma ut mera så blir Lenhovda nästa helg med honom :)..När blir nästa för dig nu? :)

2013-04-16 @ 06:58:26
URL: http://josefinalekanderuggla.blogspot.se/
Postat av: Louise

Hehe ja jag hade nästan också glömt bort att jag hade skrivit ;) Sånna tävlingar har man ibland som man helst vill glömma. Härligt :) Det blir fjälkestad i maj för Raguza och Hisse sen har jag inte hittat något till Dubben :)

2013-04-20 @ 09:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0