En tur in till ridhuset

Det har varit en ganska fullspäckad dag idag med stallets alla sysslor, hovslagaren kom, veterinärbesök med Tassa, hämta ut medicin på Apoteket och efter det blev det en tur till ridhuset med Dubben och Hisse.

Jag red Hisse och det kändes ruskigt bra idag. Det enda jag krävde var att han skulle vara avslappnad och inte fundera på så mycket annat runtomkring, precis det som han har lite svårt med men han gjorde det riktigt bra.
Trots att det var två små ponnyer som hoppade i full fart både framlänges och baklänges på ena halvan av ridhuset, Sofie longerade Dubben på andra halvan och jag tryckte in mig i mitten med Hisse.

Den känslan vi känna alla dagar när man rider honom :)


Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Härligt! :)

2013-01-17 @ 22:41:08
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Louise

Visst är det härligt när man hittar den känslan som man länge har letat efter :)
Det går formligen fortare att hitta känslan hos Marco än hos lille Hisse haha ;)

2013-01-18 @ 23:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0