En har åkt och en har kommit

För ett par dagar sedan åkte 3-åringen Tascana (e. Odermus - Cortez) hem till sina nya ägare. Önskar Linn och resten av familjen stort lycka till med sin fina häst. Fick rapport om att hon hade galopperat dagen efter hon kom hem, härligt!

Någon dag senare kom ännu en 3-åring men ett par decimeter mindre eller rättare sagt en New Forest d-ponny. Jättefin ponny vid namn James Bond som ser ut att hoppa riktigt bra det lilla jag har sett, spännande!

Falsterbo som enligt mig är årets höjdpunkt börjar nu närma sig med stormsteg. Jag, mamma och pappa åker ner redan tidigt lördag morgon för att sedan njuta hela långa veckan så får jag invänta de andra vännerna som kommer i mitten av veckan :)
Kan knappt bärga mig tills jag får se alla fina unghästar som blir närmare 350 stycken bland 5 och 6-åringar.

Nu över helgen så har kusinerna, farbror och hans fru varit på besök. Alltid efterlängtade och ännu roligare när de vill upp på hästryggen, hoppas det håller i sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0