Inte långt kvar

Det är inte långt kvar till 3-årstestet i Tingsryd nu, ska bli så roligt att visa de tre hästarna vi har här hemma.
Tänkte presentera de lite då jag inte är säker på att jag har gjort det innan.

Alice Cuper e. Cuper x Kaliber
En riktigt fin häst som växer i mina ögon i både sin hoppning och rörelser. Sist vi löshoppade så hoppade hon riktigt jäkla bra både tekniskt och spänstigt. Hoppas att hon hoppar lika bra till helgen också.

Axima e. Don Primero x De Noir
Jag har haft lite förutfattade meningar om dressyrhästar men måste säga att denna rör sig ruskigt bra och än så länge har hon varit helt okomplicerad att rida. Spännande!

Irmestarfighter e. Fighting Alpha x Irco Mena
Kanske den snällaste hästen i stallet? Han är ganska stor och ännu inte riktigt färdig i kroppen men har visat att det finns mycket hoppning och kapacitet i honom så även där blir väldigt spännande.

Till helgen kommer även en ny 3-åring med spännande stam till mig som ska ridas in. Ett sto efter Odermus x Cortez.
Det kommer ett 3-årigt sto till efter Cuper om ett par veckor samt två eller tre hästar till som väntar på att komma hit också, min sommar är räddad iaf men väldigt roligt är det :)



Bilden är på Alice Cuper


Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Gud vad spännande, fullt upp för dig nu då :D

2013-05-19 @ 21:01:52
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja väldigt spännande :)) Ska bli riktigt roligt med allt jobb :)

2013-05-19 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0